مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» 6 اشکال در میزبانی وب سایت و ثبت دامنه ارزان

تسهیل سایت متوسط ​​وجود دارد. شما می توانید به هر میزانثبت دامنه ارزان هر ماه با سایت های معتبر سایت تسهیلات پرداخت کنید.

با این وجود ، آیا علی رغم همه مشکلات ، این توجیه است؟

آیا برای شما توصیه می شود که از یک هاست سایت متوسط ​​استفاده کنید یا یک نام فضای متوسط ​​را خریداری کنید؟ آیا واقعاً تغییری ایجاد می کند؟

هزینه و سرعت دو کلمه در مورد انتخاب وب برای تسهیل مدیریت در مورد آنها باید در مورد آنها فکر کنید. در این روز و سن ، پرداخت هزینه برای اداره های تسهیل کننده وب صرفاً بخشی از همکاری مشترک است.

بنابراین ما فکر کردیم که می خواهیم بپرسیم: آیا این منطقه مناسب برای کنار گذاشتن پول نقد است؟



 
در صورت نیاز به ساختن یک سایت ، این مرحله باید در مورد چگونگی انتخاب وب و تسهیل کننده وب خود و تأمین کننده فکر کنید.

این امر جذاب است که به دنبال برنامه های ارزان قیمت وب (در هر صورت از ابتدا) و بعد از آن در یک ماه یا تغییر در سازمان تخصصی دیگر باشید.

به این ترتیب ، تعجب می کنیم:

 


"آیا این یک فکر خوب برای ما است که یک سایت متوسط ​​برای تسهیل مدیریت و تعویض بعدی بعدا خریداری کنیم؟" یا "آیا این ایده خوبی برای ما خواهد بود تا بتوانیم پول نقد خود را پرداخت کنیم و از ابتدای شروع کار برای تسهیل حق بیمه استفاده کنیم؟"

در مورد فرصتی خاموش که فکر می کنید با بودجه بثبت دامنه ارزان سیار تنگ درآمد ، دو دلار سود کسب و کار شما را خواهند گرفت ، تجدید نظر کنید.

تعطیلات یا خاموشی سرور بسیار وحشتناک ترین چیزی است که می تواند اتفاق بیفتد زمانی که شما هم اکنون هزاران و تعداد زیادی تماشاگر دارید. این یکی از معایب اساسی برای اداره های تسهیل کننده وب متوسط ​​است و بعداً ما به تدریج در مورد آن فاش خواهیم کرد.
در واقع ، حتی آمازون ، بزرگترین سازمان تجارت اینترنتی در ایالات متحده ، از آنها نجات پیدا نکرد. علاوه بر این ، آمازون علاوه بر این دولت های تسهیل کننده خود را به آنها می دهد. این همان اتفاقی است که مطابق مجله تجاری Puget Sound برای آمازون افتاد.

سایت Amazon.com حدودا 40 دقیقه صبح دیروز دوشنبه از بین رفت. توضیحات موجود در مورد خاموشی ، علیرغم این که به نظر می رسید بی حد و حصر بوده ، نامشخص است. این خاموشی می تواند با توجه به سنجی که این سازمان 9 هزار و 823 دلار را مانند کارهای ساعت می گیرد ، انتظار می رود 4.72 میلیون دلار معاملات از دست رفته را برای این سازمان هزینه کند.

شما ممکن است بزرگترین سایت کسب و کار آنلاین در جهان را اجرا نکنید. به هر شکلی که ممکن است ، اگر آمازون - با چنین دفاتر قدرتمند و برجسته ای - پیشرفت های خود را تجربه کرد ، پیش بینی کنید که چه میزان خاموشی می تواند بر مغازه های مادر و پاپ و سازمان های متوسط ​​تأثیر بگذارد.

خاموشی شبیه به یک قدرت بزرگ در دنیای پیشرفته است ، اما با این وجود پیش بینی از عدم خواندن برتری دارد.

صرف نظر از اینکه شما به سادگی کار خود را شروع کرده اید یا به دلیل داشتن دارایی محدود ، یک اداره تسهیل کننده وب را متوسط ​​خریداری کرده اید ، این شش فرض را قبل از تجربه شدیدترین نتیجه قابل تصور در رابطه با تسهیل سایت خود در نظر بگیرید:

1. عملکرد صفحه ضعیف

طبق Hubspot ، سرعت بارگذاری مطلوب صفحه برای HTML سایت باید کمتر از 1.5 ثانیه باشد.

چقدر سریع؟ثبت دامنه ارزان نور را در نظر بگیرید که حرکات را برای رسیدن به ماه در حدود 1.3 ثانیه انجام می دهد.

به شرط اینکه سایت شما بین 1.5 تا 5 ثانیه یا بیشتر از اینها بایستد - می توانید یک آزمایش را انجام دهید ، آن را بررسی کنید و کد خود را تغییر دهید - زمان واکنش سرور نیز می تواند یک عامل باشد.

سازمان های تخصصی ویژه وب تسهیل کننده ، در بیشتر موارد مراحل تسهیل مشترک را در اختیار دارند که در آن دارایی ها مطابق با نام آنها ، مشترک هستند - CPU ، حافظه و فضای صفحه.

بهترین شباهت برای این یک بالگرد متقابل است. در دسترس ، به عنوان مثال ، استخر ، منطقه بازی و پارکینگ را به اشتراک می گذارند.

این بدان معناست که شما نمی توانید به آنها بگویید که "از این دفاتر استفاده نمی کنند" زیرا آنها به طور مشابه به صاحب زمین پرداخت می کنند.

معادله: تسهیلگر متوسط ​​متوسط ​​+ مراحل تسهیل وب مشترک = کنترل محدود و استفاده از دارایی ها.
اکثریت قریب به اتفاق آنها SSD بی حد و حصر یا رایگان ارائه می دهند ، که در برنامه های ارزشگذاری آنها گنجانده شده است. اینگونه که ممکن است باشد ، آزاد یا بی حد و حصر به معنای واقعی مزیت استفاده از انتخابی دارایی ها نیست.

این را در نظر بگیرید ، چه تعداد از سازمان های اصلی سازمان با کمک فوق العاده ای برای هیچ چیز وجود ندارد؟ هیچکدام

به عنوان نام ، خود مشترک ، هنوز به اشتراک گذاشته شده است. ممکن است شما ظرفیت انتقال داده های بی حد و مرز را داشته باشید ، اما به محض اینکه "ساکنین" دیگر تصمیم به استفاده از دارایی ها گرفتند ، می تواند در نمایشگاه سرور شما تأثیر بگذارد.

در نقطه‌ای که تست Google Page Speed ​​را برای کسب دانش انجام داده‌اید ، احتمالاً موارد همراه را نیز مشاهده خواهید کرد:

"زمان واکنش سرور را کاهش دهید."

در حالی که عناصر بی شماری در پشت آن وجود دارد ، اکثر سازمان های تسهیل کننده وب به شما توصیه می کنند "برای افزایش سرعت به" VPS یا تعهد متعهد "بروید.

2. تأثیرات منفی بر تلاشها و رتبه بندی سئو

موز سرعت سایت و ارتباط آن با رتبه بندی سئو ثبت دامنه ارزانرا بررسی کرد. با توجه به اطلاعات جمع آوری شده "هیچ ارتباطی بین زمان بارگیری صفحه (یا بایگانی کل یا کاملاً ارائه شده) و قرارگیری در صفحه فهرست های فهرست بندی شده Google وجود ندارد."

همانطور که ممکن است ، معنای این را پیدا نمی کنم؟

این اجرای جلویی سایت نیست که در رتبه بندی ها تأثیر بگذارد. این بازگشتی است که واکنش و اجرای سرور در این شماره فوری است.
این همان چیزی است که آنها کشف کردند:

در هر صورت ، اطلاعات ما به نظر می رسد ارتباطی بین اندازه گیری پایین تر از اول به بایت (TTFB) و رتبه بندی جستجوگر اینترنت بالاتر وجود داشته باشد. سایتهایی که دارای سرورها و چارچوب back-end هستند که می توانند به سرعت محتوای وب را منتقل کنند ، موقعیت سؤال بالاتری نسبت به آهسته تر داشتند.

اندازه گیری TTFB تحت تأثیر این مؤلفه ها قرار دارد: بی تحرکی سیستم ، واکنش وب سرور (اگر بصورت جدی پشته شود ، بخاطر بیاورید که ساکنان مختلف علاوه بر این از پیشرفت ها استفاده می کنند ، درست است؟) ، و اینکه چگونه با سرعت پشتی وب سایت می تواند محتوای صفحه را ایجاد کند.

چند روش مختلف برای بهبود نمایشگاه وجود دارد ، به عنوان مثال ، بسته های Apache یا Source برای Nginx یا یک سفر توسعه یافته دیگر ، می توانید امیدوار باشید که با mod_pagespeed با Apache در یک سرور ابر شروع کنید.

در هر صورت ، به همین ترتیب ، Moz نیز به این نکته اشاره کرد که سایت ها از آنجا که منابع را به سرورها ، پریمیوم و سرور CDN ارسال کرده اند علاوه بر پیشرفت در لایه های بانک اطلاعاتی ، CDN ها را ارسال می کنند.

همانطور که در نکته اصلی به آن اشاره شد ، شما فقط می توانید چنین کارهای بزرگی را در زمینه تسهیل مشترک انجام دهید. مطمئناً متوسط ​​و معقول است ، اما شما اختیارات خود را محدود کرده اید.

گریز از موز در این مرحله است:

اجرای برگشت یک سایت به طور مشروعیت بر موقعیت یابی فهرست وب تأثیر می گذارد. قسمت انتهایی سرورهای وب ، ارتباطات سیستم آنها ، استفاده از CDN ها ، و برنامه های back-end و سرورهای پایگاه داده را شامل می شود.



3. خدمات مشتری Madly Poor

در حالی که رها کردن یا تغییر سازمان تسهیل سایت ، کاری غیر از احتیاط است ، اما احتیاط است ، گفتن داستان ایده آل است.

با استناد به حداکثر تبلیغات ، "شما آنچه را می پردازید پرداخت می کنید" ، باید در مورد آنچه می تواند اتفاق بیفتد هنگام انتخاب یک سازمان تسهیل کننده مناسب و نیاز به مراقبت از مشتری صحبت کنیم.

در اینجا وضعیت (نه مال من) از شغلی است که در حال ساختن یک سایت است و اخیراً منابع را در برخی از دستگاه های پیشرفته وب برای ساخت سایت خود قرار داده است:

استفاده از یک تولید کننده بصری برای ایجاد یک سایت ،ثبت دامنه ارزان ظاهرا CPU متقابل و RAM نمی توانند ابزارهای برتر طراحی وب مورد استفاده ما را الزام آور کنند (یک مسئله معمولی برای طراحان وب-خود-خود).

وقتی گفته می شود سازمان سعی دارد با استفاده از گفتگوی زنده ارتباط برقرار کند و از این مسئله مراقبت کند ، آنها قبل از مدت ها چه می یابند؟ قبل از اینکه بتوانیم با متخصص صحبت کنیم 45 مشتری نگه داشته شده بودند. گروه مراقبت از مشتری با توجه به اینکه از نظر ایمیل هیچ گونه تمایلی به کنار گذاشتن روزانه و اتلاف روز کارآیی ندارند ، می توانند به یک عکس شلیک کنند و با مشاهده و مشاهده ، گروه مراقبت از مشتری پاسخ دهند.

راستی ، پنج روز با بیان اینکه آنها موضوع را بررسی کرده اند و به این دلیل که ما تسهیلات متقابل را به دست آوردیم ، آنها از ما خواستند تا به سمت سرور اختصاصی سرور خود حرکت کنیم.

بروزرسانی؟ آیا به هر حال این هزینه بیشتر نیست؟ آنچه فکر می کردیم از سایت خود استفاده می کنیم دقیقاً بسته ای نیست که مشکلات ما را برطرف کند ، بنابراین این ترتیب چیست؟ با هر نرخی پول بیشتری دریافت کنید.

همانطور که قبلاً معمولاً در وبلاگ کن بررسی کرده بودیم ، به عنوان یک قاعده کلی ، کم هزینه می شود. در صورت تنظیم یک برنامه هزینه معقول ، با یک سازمان وب صحبت کنید که می تواند از طریق حل و فصل در انتخاب تسهیلات در وب به شما کمک کند.

هر زمان که ترمیم سایت شما پیش بینی می شود ، یا به دنبال مدیریت هستید ، در مورد این موضوع فکر کنید:

به شرط اینکه یک تأمین کننده وب ، وجهی را در چند ایستگاه مکاتبات (به عنوان مثال ، بازدید مستقیم ، بلیت پشتیبانی ، ایمیل ، تلفن) قرار دهد ، در آن زمان ارتباط آنها بسیار ساده خواهد بود. در نتیجه ، زمان واکنش کمتر خواهد بود و این بدان معنی است که بهتر است تجویز شود.

به خاطر داشته باشید ، آنچه را می پردازید دریافت می کنید.

ما پیشنهاد می کنیم از چاپ خوب استفاده کنید ، قبل از پیش پرداخت هزینه کل سال به سوالات نزدیک شوید ، و در نظرسنجی های وب مشورت کنید. یک سازمان تسهیل کننده وب متخصص قبل از خرید سریع به سوالات شما پاسخ خواهد داد.

4. بسته های یک بسته در همه موارد مربوط به مشکلات سرور Downtime

هر سازمان تسهیل گر تلاش می کند تا بهترین و در صورت بهترین بهترین ، مطمئن ترین کمک را به شما منتقل کند.

تقریباً مانند هر کمک مبتنی بر نوآوری ، ثبت دامنه ارزان هیچ چیز به عنوان کمک بیکران نیست. به یکباره یا دیگری ، جایی وجود خواهد داشت که بدون در نظر گرفتن اینکه این امر به وسیله یک عامل درونی یا بیرونی ایجاد شود ، مسائل به نوعی ناامن می شوند.

دلایل بیشماری برای تعطیلات وجود دارد - از عناصر خارجی ، به عنوان مثال ، موضوعات تخصصی ISP ، گرفته تا تجهیزات مربوط به سرورها ، تا شرایط داخلی نامنظم در سرورها که مشتری در یکی از سایت های خود از یک محتوای شورشی استفاده می کند که می تواند بر یک مشترک تأثیر بگذارد. مرحله تسهیل کننده - به یاد بیاورید رابطه یکپارچه لوکس ، درست است؟
پیش بینی کنید که اگر استخر در یک اتاق تابستانی متقابل در تابستان پرتحرک بسته شده باشد ، برای مدت زمان قابل توجهی نیاز به نگهداری دارد. ساکنان ، صرف نظر از این که آیا آنها نیاز به شیرجه رفتن و باز کردن مجدد دارند ، نمی توانند. همه به داخل برمی گردند و شاید خنک کننده را روشن کند.

یا بعد دوباره ، آنها کاملاً به جایی دیگر می روند.

چیزی بسیار مشابه با تسهیل کننده متوسط ​​رخ می دهد.

در صورت احتمال حمله یا ضعف DDoS ، همه افراد روی سرور متقابل احساس عذاب می کنند.

وحشتناک ترین آن می تواند حمله DDoS به اداره های تسهیل کننده مشترک باشد. طبق گزارش ، مشترک بودن حمله DDoS برای 89٪ سایتهای 100K برتر در Q4 2016 ، به مشکلات زمان شخصی اضافه می کند.


5- عدم مصونیت در مورد نشت های امنیتی

وقتی پویا در وب باشید ، هیچگونه غیرقابل تصوری از لکه های امنیتی و نقض دیجیتال وجود ندارد. این یک فکر جدی است ، به ویژه در صورت داشتن یک وب سایت تجاری مبتنی بر وب. به شرطی که شما در مورد جزئیات پیچیده امنیتی سایت خود فکر نکرده اید ، باید هر یک از روش هایی را که ممکن است سایت شما بی دفاع باشد در نظر بگیرید.

به عنوان مثال ، این اشکال Cloudflare که اطلاعات ظریف را منتشر می کند

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده