مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» asp.net چیست و هر آنچه بایستی در مورد آن بدانید

در حوزه بهبود وب و کاربردها ، ساختارها و گویشهای بی شماری وجود دارد که مهندسین می توانند
 به مرور بپردازند. هر سیستم دارای نکات برجسته و مزایایی است که آنها را فوق العاده می کند. 
سیستمی که در این مطلب از بلاگ صحبت خواهم کرد ASP.NET و ASP.NET Core است.


 
ASP.NET چیست؟

ASP.NET یک سیستم برنامه وب تحت منبع سرور است که توسط مایکروسافت
 ساخته شده است و باعث افزایش ناگهانی تقاضا برای ویندوز می شود و از اواسط دهه 2000 آغاز شد. 
ASP.NET مهندسین را قادر می سازد تا برنامه های وب ، مدیریت وب و سایتهای دارای پویا را هدایت کنند.



هسته ASP.NET چیست؟

ASP.NET Core یکی دیگر از انواع ASP.NET است که باعث افزایش
 ناگهانی تقاضا برای هر مرحله مهم از جمله Windows ،
 MacOS و Linux می شود. مانند ASP.NET ، این منبع آزاد است که توسط مایکروسافت 
ساخته شده و طراحان را قادر می سازد تا برنامه های وب ، مدیریت وب و سایتهای دارای 
پویا را هدایت کنند. اولین بار در سال 2016 ، ASP.NET Core تازه تخلیه شده است ، 
اما به تازگی یک تخلیه 2.0 به دست آورده است و در حال حاضر برخلاف برنامه های وب ASP.NET تسهیل شده 
با ویندوز ، گزینه ای ثابت است. طراحانی که ASP.NET را می شناسند می توانند از اطلاعات فعلی خود در C # استفاده
 کنند و می توانند به سرعت تضادهای ساختار ارائه شده در ASP.NET Core را بدست آورند.

 

به چه دلیلی باید از آن استفاده کنم؟

توجیهات معتبر زیادی برای استفاده از ASP.NET هنگام ایجاد سایت یا برنامه وجود دارد.
سریع ، تلاش حداقلی و پشتیبانی بی حد و حصر از مهمترین مزایا است. ASP.NET با وضعیت 
سرور قابل تشخیص ویندوز همراه است و نیاز به ترتیب و طراحی کمتری نسبت به سایر مراحل پیشرفت 
 وب دارد که باید بطور مستقل معرفی و طراحی شوند. مشهور بودن ASP.NET دارایی های 
 آنلاین و مهندسین با استعداد را برای کشف ساده می کند.
به عنوان مثال ، سایت ها و برنامه های کار شده با ASP.NET می توانند سریعتر و مؤثرتر از یک کار سایت با PHP باشند. برنامه های ASP.NET سفارش داده می شوند ، به این معنی که کد به کد شی تبدیل شده است ، که سپس اجرا می شود. این روش مونتاژ مقدار کمی از زمان را می طلبد ، اما فقط یکبار اتفاق می افتد. پس از تجمیع ، کد می تواند دوباره و دوباره توسط مرحله .Net به سرعت اجرا شود.

رمزگشایی کد به طور مستقیم توسط دستگاه اجرا نمی شود ،
 اما باید هر بار قبل از اجرا مورد هذیان قرار گرفته و ترجمه شود. کد مرتب شده
 معمولاً سریعتر و متنوع تر از کد ترجمه شده است و هر کاری که رمزگشایی شده
 انجام دهد می تواند انجام دهد. موارد گویش های ترجمه شده شامل PHP ، JavaScript و Ruby است.


روش جمع آوری علاوه بر این ، تأیید می کند که کلیت کد ثابت است. به عنوان مثال
، اگر تکنیکی به نام GetUser به عنوان جنبه اصلی برخی از کدهای مجدد به GetEmployee تغییر نام داده شود ، هرگونه ارجاع به GetUser از طریق باقیمانده برنامه باعث ایجاد اشتباه در هنگام جمع آوری می شود ، و آن را برای تشخیص و رفع ساده می کند. گویش های ترجمه شده تا زمانی که کد واقعاً اجرا و محاکمه نشود ، این اشتباه را تشخیص نمی دهند. در یک برنامه عظیم ، آزمایش کردن هر موقعیت بدنی ، یا تهیه و نگه داشتن کد اضافی برای آزمایش هر وضعیت ، در هر نقطه ای که تغییر کند ، بسیار خسته کننده است.

هزینه برنامه نویسی یک عامل مهم هنگام ایجاد سایت است. این امر به این معنی بود که مهندسین برای تهیه برنامه نویسی پرهزینه (موسوم به محیط های توسعه پیشرفته یا IDE) به منظور ساختن برنامه های کاربردی نیاز داشتند. امروزه اکثر کدهای با استفاده از دستگاههای رایگان قابل تهیه هستند. کد ASP.NET را می توان با استفاده از یک مدیر محتوای ساده ، پردازشگرهای مختلف متن برنامه نویسی رایگان و ، به طور مرتب ، برنامه ویژوال استودیوی همه کاره مایکروسافت ، که در یک نسخه رایگان جامعه برای استفاده غیر شرکتی قابل دسترسی است ، تشکیل داد. سازمان هایی با بیش از 5 طراح باید مجوز استفاده از ویژوال استودیو را بخرند ، اما هزینه آن برای مراحل مختلف با IDE های ماهر متمرکز است. همچنین مایکروسافت به ویژوال استودیو کد ، یک IDE و سرپرست سبکتر می دهد ، که برای همه ، از جمله شرکت ها ، رایگان است.
با وجود IDE ، سایتها به برنامه نویسی سرور برنامه وب و سرور تسهیل کننده asp.net user control نیاز دارند. اکثر برنامه های ASP.NET از Microsoft IIS (سرور اطلاعات اینترنتی) استفاده می کنند. IIS برای کلیه انواع Microsoft Windows بدون هزینه اضافی قابل دسترسی است. سرورهای تسهیل کننده ویندوز به طور معمول نسبت به سرورهای تقریبا یکسان لینوکس که معمولاً برای اجرای برنامه های PHP ، JavaScript و Ruby استفاده می شوند ، هزینه بیشتری دارند. به همین ترتیب ، با ورود ASP.NET Core در سال 2016 ، برنامه های ASP.NET دیگر به IIS وابسته نیستند و اکنون می توانند دقیقاً مانند ویندوز در لینوکس و MacOS تسهیل شوند.

چه نوع بانک اطلاعاتی برای استفاده یک انتخاب مهم هنگام ایجاد یک برنامه وب است. برنامه های ASP.NET می توانند از کلیه بانکهای اطلاعاتی مشهور ، از جمله Microsoft SQL Server ، MySQL ، MariaDB ، Postgres ، MongoDB و CouchDB استفاده کنند. در حالی که سرور مایکروسافت SQL می تواند برای سازمانهای پیچیده به مجوزهای برنامه نویسی پر هزینه نیاز داشته باشد ، اما فرم اکسپرس رایگان برای اکثر سایتها منطقی است. کلیه بانکهای اطلاعاتی مختلف که در اینجا به آنها اشاره شده رایگان و منبع آزاد است.

ASP.NET با استفاده از گویش های برنامه نویسی شی گرا ، به عنوان مثال ، C # یا VB.net تشکیل شده است. برنامه نویسی مقاله گرا سیستمی و نمونه هایی را برای ارتباط و استفاده مجدد از کد ارائه می دهد. در حالی که VB.net باقیمانده از مورد میراث ویژوال بیسیک مایکروسافت است و تا حد زیادی از حمایت در بین طراحان خارج شده است ، C # یک زبان برنامه نویسی درجه یک است و قابل اعتماد در بین جهان هایی که به دنبال و بیشترین استفاده از لهجه های برنامه نویسی هستند ، قابل اعتماد است.

در گذشته ، علی رغم این واقعیت که ASP.NET منبع باز است و مجاز به استفاده از آن است ، توسط بزرگترین سازمان برنامه نویسی جهان ، مایکروسافت به طور موثری ایجاد و تقویت می شود. مایکروسافت با جدیت منابع را در مراحل پیشرفت ، شبکه طراح آنها و پشتیبانی از سازمانهای محصولات برای اجرای این برنامه ها قرار می دهد. این بدان معناست که شما مجبور نیستید از تبدیل محصول خود به اخبار دیروز در هر نقطه ای در آینده نزدیک استرس بزنید.

در کل ، ASP.NET یک ساختار باورنکردنی برای استفاده در هنگام ایجاد سایت ها و برنامه های وب است.
ASP.NET چیست؟ آشنا شدید این قابل اعتماد ، سریع ، ساده برای استفاده ، رایگان و به طور کلی شناخته شده است. ASP.NET کنترل کامل پیشرفت شما را در اختیار شما قرار می دهد و می تواند در هر نوع فعالیت ، اعم از کوچک یا کوچک مورد استفاده قرار گیرد. به شرطی که اکنون از ASP.NET استفاده نمی کنید ، چرا به آن ضربه نمی زنید؟

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده