مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چک لیست برای تبلیغات در گوگل

دستورالعمل های تنظیم Google Ads: یک لیست چک

آیا این درست است که شما مایل به ورود به مشتری های جدید آنلاین با تبلیغات Google Ads هستید؟ ما می توانیم کمک کنیم

صرف نظر از این که آیا علیرغم همه چیزهایی که در مورد Google Ads مستقیماً برای شما سؤال می کنید ، یا آمادگی برای راه اندازی اولین جنگ صلیبی خود را دارید ، از این دستورالعمل برای کمی بیتی استفاده کنید تا نحوه شروع را ببینید.
 
دستورالعمل های مرحله به مرحله برای تنظیم Google Ads: یک لیست چک

آیا این درست است که شما مایل به ورود به مشتری های جدید آنلاین با تبلیغات Google Ads هستید؟ ما می توانیم کمک کنیم

صرف نظر از این که آیا علیرغم همه چیزهایی که در Google Ads مستقیماً برای شما جستجو می کنید ، یا در حال آماده سازی اولین جنگ صلیبی خود هستید ، از این دستورالعمل برای کمی بیتی استفاده کنید تا نحوه شروع را ببینید.

1. با چند اصطلاح اساسی آشنا شوید http://kamran002.blogsazan.com/post3.php

Catchphrases: این عبارت ها یا عباراتی هستند که افراد در جستجوی Google تایپ می کنند و باعث می شوند تبلیغات شما ظاهر شود. هنگام برپایی یک نبرد تبلیغاتی ، مجموعه ای از عکسهای عامیانه را انتخاب می کنید که به نظر می رسد افراد ممکن است وقتی به آنچه شما می خواهند به جدول بیاورند ، به دنبال آن باشند (و استرس نکنید: ما می توانیم کمک کنیم).

پیشنهاد: این شدیدترین مبلغی است که شما می خواهید وقتی شخصی برای تبلیغ شما ضربه می زند بپردازید. (از آنجا که با Google Ads ، هزینه ای برای ظاهر شدن ندارید - دقیقاً وقتی شخصی برای بازدید از سایت شما یا تماس با شما به تبلیغات شما ضربه می زند.)

امتیاز کیفیت: این اندازه گیری برای شما فاش می کند که معکوس های تبلیغاتی شما برای تبلیغ شما چه ارتباطی دارد - و به صفحه تبریک شما (به عنوان مثال صفحه وب سایت که در هنگام کلیک روی تبلیغات شما از افراد گرفته می شود). امتیاز کیفیت مناسب می تواند هزینه های پیشنهادی شما را کاهش داده و رتبه تبلیغاتی شما را در لیست های فهرست بندی بهبود بخشد.

رتبه تبلیغات: این اندازه گیری مشخص می کند که تبلیغات شما در چه مواردی ظاهر می شود ، مقایسه با تبلیغات مختلف ، هنگام فعال شدن برای نمایش در Google. رتبه شما با استفاده از پیشنهاد شما ، امتیاز کیفیت و متغیرهای مختلف حل می شود.

CPC (هزینه برای هر کلیک): مبلغ واقعی است که وقتی کسی در تبلیغات شما ضربه می زند ، می پردازید. (شما واقعاً کل هزینه پیشنهادی خود را برای هر فوری پرداخت نمی کنید - فقط دامنه هزینه های احتمالی را برای هر کلیک که می توانید پرداخت کنید تعیین می کند.)

تحول: وقتی شخصی که روی تبلیغات شما کلیک کرده است ، تغییر می کند حرکت دیگری را که شما به عنوان مهم انجام داده اید انجام می دهد - مانند خرید ، دنبال کردن یک جزوه یا تماس با شما.

2. سابقه خود را مرتب کنید

چگونه می توانید رکورد خود را برای پیشرفت از اولین نقطه شروع تنظیم کنید؟ با جدا کردن موارد یا اداره های خود در کلاس ها شروع به کار کرده و ساختار ثبت خود را با توجه به موارد موجود کنار هم قرار دهید. (یکی از گزینه های مهم این است که ساختار خود را که اکنون در سایت خود استفاده می کنید منعکس شود.)

در یک حساب Google Ads دو درجه ارتباط وجود دارد: جنگهای صلیبی (سطح بالاتر) و اجتماعات تبلیغاتی (سطح پایین تر - شما می توانید دسته های تبلیغاتی مختلفی را در هر نبرد داشته باشید). نبردهایی را که در مورد طبقه بندی های بزرگتر در مشاغل خود صحبت می کنید ، در نظر بگیرید و دسته های تبلیغاتی در مورد صحبت با مشروبات الکلی ، آرایش های صریح و سریع صریح موارد یا دولتها را در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، به شرط خاموش فروشگاه اینترنتی کالاهای ویژه ، می توانید این نبردها و اجتماعات تبلیغاتی را انجام دهید:

نبرد 1: بافندگی و خیاطی

گروه تبلیغات 1: نخ

گروه تبلیغاتی 2: سوزن و نوار

گروه تبلیغاتی 3: رشته پارچه ای و بافی

جنگ صلیبی 2: غذاهای ویژه کودک

گروه تبلیغاتی 1: رنگ و نشانگر

گروه تبلیغاتی 2: زرق و برق و چسباندن

گروه تبلیغات 3: واحدهای صنایع دستی

ایجاد نبردهای جداگانه ، گردهمایی های تبلیغاتی ، تبلیغات و سوابق تماشایی برای موارد شما به مهم نگه داشتن تبلیغات شما کمک می کند ، اطمینان حاصل شود که شخصی که به دنبال "جرقه جرقه" است ، به طور مثال ناخواسته تبلیغات شما را برای "بافندگی رشته" رعایت نمی کند و به شما نشان می دهد. آنچه را که لازم دارند ندارید.

هرچه تبلیغات شما مشغول تر و صریح تر باشد ، افراد بیشتری را می توانید به آنجا بیاورید که علاقه مندند دقیقاً آنچه را که در جدول آورده اید ، نشان دهند.

3. حد هزینه خود را تعیین کنید

با Google Ads ، شما با استفاده از دو تنظیم مجزا: برنامه هزینه روزانه خود و پیشنهادات خود ، مبلغی را که صرف کردید کنترل می کنید.

حد مالی شما مبلغی است که شما باید هر روز برای هر نبرد هزینه کنید. پیشنهاد شما مبلغی است که شما مایل به صرفنظر از کلمات کلیدی در شانس خاموش کسی هستید که برای آن اصطلاح اسکن می کند و در آن مرحله بر روی تبلیغ شما کلیک می کند.

در زمانی که برای اولین بار شروع می کنید ، ممکن است یک فکر هوشمندانه باشد که برنامه کلی هزینه خود را (مثلاً مبلغ مورد نیاز برای پرداخت کل رکورد خود را پرداخت کنید) به طور مساوی در نبردهای خود پخش کنید ، تا زمانی که فکر نکنید کدام یک برای تجارت خود بهترین کار کنید در هر صورت ، به طور معمول ، شما باید برنامه های متنوع هزینه های جنگ صلیبی را تنظیم کنید و مبالغی را که به اهداف تجاری خود بستگی دارد ، پیشنهاد دهید. به عنوان مثال ، در صورتی که یک ماه مشتری را به سمت موارد "فرزندان خود" جذب کنید ، باید در مورد تعیین یک برنامه هزینه بالاتر برای آن نبرد فکر کنید ، و محدودیت مالی را برای دیگری که کمتر از آن است ، کاهش دهید. شما می توانید محدودیت هزینه و پیشنهادات خود را در هر زمان تغییر دهید ، بنابراین اگر کاری مؤثر نباشد ، می توانید برای پرداختن به مشکلات خود تمایز کسب کنید.

با توجه به تعیین پیشنهادات برای واژگان مراقب خود ، باید انتخاب پیشنهادی را تنظیم کنید که به شما کمک کند موقعیت مکانی جذاب تبلیغ شما را ببخشد ، در حالی که هنوز در حد هزینه خود باقی مانده است. ما به طور گسترده در "عکس" توضیح خواهیم داد



k کلمات کلیدی شما در منطقه "در زیر ، با این وجود می توانید صحبت از بالا به پایین در مورد نحوه ارائه توابع در اینجا جست و جو کنید.

4- عبارات انتخاب کنید

هدف در هنگام انتخاب مسیرهای انتخاب این است که عباراتی را انتخاب کنید که افراد در هنگام جستجو در وب به دنبال آنچه شما ارائه می دهند اسکن کنند. به همین ترتیب ، شما نیاز به عبارات تبلیغاتی خود را به همان اندازه قابل اجرا برای تبلیغاتی که ایجاد می کنند قابل استفاده است و در صفحه ارائه افراد به شانس خاموش خود که روی آن تبلیغات کلیک می کنند ، فرود می آیند.

برای کمک به شما در ابتدا ، Google Ads یک دستگاه رایگان به نام Keyword Planner را همراهی می کند ، که می تواند نمونه ای از دستاوردهای مهم برای نبردهای شما باشد. (ما حسابرسی از عملکردهای پیشنهادی را توصیه می کنیم و فقط از آنهایی که برای شما سودمند است استفاده می کند.) کلمات کلیدی برنامه ریز نیز می تواند به شما در ارزیابی مبلغ ارائه شده بر روی یک کلمات کلیدی خاص کمک کند تا تبلیغات شما در موارد لیست ظاهر شود - این می تواند به شما کمک کند. فکر کنید که آیا برخی از منابع عرف خاص برای شما پیشنهاد غیرقابل توصیفی دارد و در محدوده هزینه شما جای می گیرد. در کل ، هرچه توجه بیشتر به یک بازدارندگی متمرکز شود ، هزینه ارائه آن بیشتر خواهد بود. در اولین مقطع زمانی ، شما ممکن است نیاز به کنار آمدن از مسابقات بزرگ رقابت داشته باشید ، بنابراین شما کل برنامه هزینه خود را صرفاً در یک زن و شوهر خرج نکنید. در هر صورت ، ماندن در مسیرهای دستیابی به هزینه های کم و متوسط ​​می تواند مقدمه خوبی برای شما بگذارد و علاوه بر این شما را در آزمایش عملکرد عملکرد نبردهای خود یاری کند.

با دستگاه Google AdsKeyword Planner آشنا شوید.

5. انواع مختصات گرفتن خود را تنظیم کنید

"مرتب سازی مرتب سازی بر اساس کلمات کلیدی" یک تنظیم در Google Ads است که به شما امکان می دهد در هنگام نمایش تبلیغات در Google ، اصلاح بیشتری کنید. پنج گزینه وجود دارد:

بازی گسترده:

تنظیم "مطابقت گسترده" تبلیغات شما را برای جستجوی جستجو نشان می دهد که در هر درخواست و اصطلاحات مربوط به آن عبارتند از عکس العملهای شما. این انتخاب ارتقاء شما در وسیع ترین مجموعه جستجوها را نشان می دهد و تنظیم پیش فرض برای همه نبردها است.

اصلاح کننده Wide Match:

این تنظیم شما را قادر می سازد تا تعیین کنید که کلمات خاص در کلمه کلیدی مسابقه گسترده شما باید در شکار مشتری ظاهر شود تا تبلیغات شما را تحریک کند. به این ترتیب ، اگر پیش فرض شما "نخ پشمی با فیبر بالا" باشد و برای اطمینان از "پشم گوسفند" و "نخ" به طور مداوم در تعقیب حضور داشته باشید ، می توانید با اضافه کردن یک علامت یا بیشتر (+) قبل از این کلمات تضمین کنید. به این ترتیب ، گیرنده تغییر شکل مسابقه شما خواهد بود: فیبر بالا + پشم + نخ.

مسابقه بیان:

این انتخاب ، تبلیغات شما را برای جستجوی جستجو نشان می دهد که حاوی عبارت دقیق شما است ، یا جستجوهایی را می توانید علاوه بر کلمات قبلی یا بعد از آن ، شامل کلمات کلیدی مشخص شما باشد. (برای مثال در صورت خاموش بودن کلمه کلیدی شما "نخ پشم گوسفند" است که به همین ترتیب ممکن است برای "نخ پشم گوسفند خوب" یا "نخ پشم گوسفند که می توانید نزدیک من خریداری شود" ظاهر شوید.) برای انتخاب این انتخاب ، شما باید نقل قول های مربوط به هر مورد اصطکاک ، به عنوان مثال "نخ پشمی".

مسابقه دقیق:

در زمانی که مسابقه ای دقیق را انتخاب می کنید ، ممکن است در صورتی که شخصی کلمه یا اصطلاح دقیق را انتخاب کند ، اسکن کند. برای این گزینه ، بخش هایی را در زیر کلمه Watch خود قرار دهید ، یعنی: [نخ پشمی].

مسابقه منفی:



این انتخاب مسابقه شما را قادر می سازد که کلمات یا عبارات ناخواسته را از تنظیم تبلیغات خود رهایی دهید ، از شر ترافیک ناچیز خلاص شوید. به عنوان مثال ، در صورت خاموش کردن خرید نخ بالای خط ، باید از کلماتی مانند "معامله" یا "متوسط" خودداری کنید. می توانید به این ترتیب با قرار دادن علامت کمتری قبل از کلماتی که ترجیح می دهید برای آنها ظاهر نشود ، یعنی: - متوسط ​​، - معامله کنید.

در اینجا می توانید اطلاعات بیشتر در مورد انواع مختصات catchphrase را بررسی کنید.

6. صفحات تبریک خود را تنظیم کنید

صفحه تبریک شما مکانی است که مشتریان بالقوه در پی ضربه زدن به تبلیغات شما به زمین می روند. انتخاب صفحه ای که مربوط به تبلیغات شما باشد و واژگان تماشایی می تواند به افراد کمک کند سریعتر آنچه را که جستجو می کنند سریعتر پیدا کنند: از این طریق ، اگر تبلیغات شما در حال پیشبرد معامله در نخ است ، یک مقصد را انتخاب کنید تا جایی که آن کاملاً مورد توجه است. به جای اینکه افراد را به صفحه فرود سایت خود ارسال کنید ، گنجانده شده است.

7. انتخاب کنید که کدام اسبابک ها روی آن ظاهر شوند

آیا مشتریان بهینه شما در یک محل کار ، تلفن همراه یا هر دو مورد جستجو می کنند؟ به جرات می توان گفت که شما به تدریج علاقه دارید وقتی در همه جای خود قرار دارید به مشتری برسید ، یا افرادی که نیاز به خرید آنلاین سریع دارند؟ وقتی حساب Google Ads خود را تنظیم می کنید ، به این فکر کنید که با کدام یک از مشتری هایی که باید آنها رابط کنید (و از همه مهم تر ، انواع اسباب بازی هایی که مشتریان استفاده می کنند) فکر کنید ، بنابراین می توانید با آنها تماس بگیرید. به عنوان مثال ، در صورت خاموش بودن یک فروشگاه مکانیک وسایل نقلیه و نیاز به جذب مشتری در هنگام نزدیک شدن و نیاز به کمک ، در نظر بگیرید که تبلیغات خود را فقط در تلفن های همراه نشان دهید.

در اینجا با تبلیغات متنوع Google Ads آشنا شوید.

8- تبلیغات خود را بنویسید

تبلیغات شما

 http://kamran002.blogsazan.com/post3.php
 
تجارت مقدماتی است که افراد زیادی در کسب و کار شما خواهند داشت ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که آنچه شما نیاز دارند را در اختیار شما قرار می دهد. این بسیار ساده است وقتی تبلیغات واقعاً شامل کلمات کلیدی سازمان دیده بان است که می توانید با شکستن جنگ صلیبی خود به جمع های تبلیغاتی روشن و ایجاد یکی از انواع تبلیغاتی برای هر یک از آنها (تبلیغی که در پیشبرد نخ برای گرفتن اصطلاحات نخ شما است ، دست یابید. به عنوان مثال ، یک تبلیغ تبلیغاتی برای لوازم هنری شما). این باعث می شود تبلیغات شما برای مشتریان بالقوه به طور فزاینده ای اهمیت یابد و علاوه بر این ممکن است امتیاز کیفیت خود را افزایش دهد.

به همین ترتیب ، یک فکر هوشمندانه است که می تواند "منبع الهام بخش" را در تبلیغ شما بگنجاند: یک پیام معقول و فشرده که به شخص مزاح دهنده اشاره می کند که بخاطر دیدن تبلیغات خود ، به آنچه شما می خواهید آنها را انجام دهند ، اشاره می کند. عباراتی مانند "خرید الان" یا "یافتن اطلاعات اضافی" می تواند افراد را به عنوان مثال در تبلیغات شما فریب دهد.

گذشته از این ، قبل از ارسال آگهی خود ، یک بار آخر آن را بررسی کنید تا اشتباهات املایی یا ساختار جمله را بررسی کنید.

9. ضبط خود را با Google Analytics واسط کنید

Google Analytics یک روش رایگان برای بدست آوردن دانش بیشتر در مورد چگونگی ارتباط افراد با تبلیغات و سایت شماست. برای استفاده از Google Ads نیازی به استفاده از Analytics ندارید ، بنابراین در مورد فرصتی خاموش که دوست دارید به مرحله بعدی شک نکنید.

در حالی که Google Ads می تواند برای شما فاش کند که چه تعداد از افراد روی تبلیغات شما کلیک می کنند ، با استفاده از Google Ads and Analytics به شما امکان می دهد تا از چه مواردی مراقب باشید


با Google Ads ، شما با استفاده از دو تنظیم مجزا ، مبلغی را که صرف کردید کنترل می کنید: برنامه روزانه روز و پیشنهادات خود.

حد مالی شما مبلغی است که شما باید هر روز برای هر جنگ صلیبی هزینه کنید. پیشنهاد شما مبلغی است که شما مایلید آن را صرف یک سرمایه گذاری کنید و به شرط خاموش کسی که برای آن مدت اسکن می کند ، هزینه کنید و در آن مرحله روی تبلیغات شما کلیک می کند.

در زمانی که شما برای اولین بار شروع می کنید ، ممکن است یک فکر هوشمندانه برای گسترش برنامه هزینه های عمومی خود (به عنوان مثال مبلغ مورد نیاز برای پرداخت کل سابقه شما) به طور عادلانه بر جنگهای صلیبی خود گسترش یابد ، تا زمانی که فکر نکنید کدام یک برای تجارت خود بهترین کار کنید به این صورت که ممکن است ، وقتی همه کارها انجام شد ، باید برنامه های مختلف هزینه های جنگ صلیبی را تنظیم کنید و مبالغی را که وابسته به اهداف تجاری شما باشد ، پیشنهاد دهید. به عنوان مثال ، در صورتی که یک ماه مشتری را به سمت وسایل "فرزندان خود بسازید" جذب کنید ، باید در مورد تعیین یک برنامه هزینه بالاتر برای آن جنگ صلیبی فکر کنید ، و محدودیت مالی را برای یکی دیگر از موارد مهمتر کاهش دهید. شما می توانید هر زمان که شده ، محدودیت مالی و پیشنهادات خود را تغییر دهید ، بنابراین اگر چیزی در کار نباشد ، می توانید برای پرداختن به مشکلات خود تعهد کنید.

تا آنجا که برای ارائه پیشنهادهای ویژه برای انتخاب مسیرهای انتخابی خود ، شما باید انتخاب پیشنهادی را تنظیم کنید که به شما کمک کند موقعیت مکانی جذاب خود را برای تبلیغات خود بدست آورید ، در حالی که هنوز در داخل اسپورت هستید
در اینجا با Google Analytics آشنا شوید.

10. برای بازگشت به سیستم وارد شوید


کار عالی! شما آماده هستید تا جنگهای صلیبی خود را آغاز کنید - و نحوه عملکرد آنها را درک کنید. مطمئن شوید که در بیشتر اوقات به این موارد باز خواهید گشت تا مراقب تبلیغات و کلمات کلیدی مربوط به آن باشید که بیشترین ضربه محکم و ناگهانی برای شما ارائه می شود. پس از مدتی ، شما باید ببینید که کدام تکنیک ها در تحقق اهداف خود به شما کمک می کنند ، که هنوز هم نیاز به تعقیب دارند.

شما می توانید هر زمان که بخواهید به این برنامه Google Ads اشاره کنید ، و در صورت داشتن پرسشی که در اینجا امن نیست ، توصیه های بیشتری در کنترل Google Ads کمک می کند.
 

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده